Påskafton!

Jahopp...jag lider verkligen av det jag skriver om....koncentrationssvårigheter....fy bubblan va svårt det är att få mitt feta arsle att sitta still på stolen o göra det jag ska..... Eftersom jag inte gjort något av det jag skulle innan och under helgen så sitter jag nu här sista kvällen o försöker få ihop det sista...och segt som attan går det också....men jaja nån gång blir det ju klart så klart.....men vore skönt om det var nu=)

Lite kort från min påskafton kommer här:



Förresten så ser jag att jag ljuger lite granna....alla bilde re ju inte alls från påskafton utan även från påskdagen...om det nu har någon betydelse=)
Syster du var saknad igen!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Saknade systern

Tror du att jag var saknad?! Det var inget mot hur mycket jag saknade er!! Fr mig räknas det där inte ens som påsk!!

2008-03-24 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback