Svammel

Någon mer motivation fick jag inte igår vilket betyder att jag har desto mer kvar att läsa idag=( Vilket går lite bättre eftersom jag har lite mer press på mig idag, eftersom det ska vara klart till imorn. Men i och med det menar jag inte att jag är supereffektiv...neeej långt ifrån!
Har varit och tränat idag igen.
Kom hem lagade mat och flummade runt på nätet...(läste en massa bloggar)
Flummade lite till
Tog ett varmt härligt bad
provade lite kläder för att känna vilekt av plaggen jag skulle kunna plugga bäst i...haha!...tror jag har bestämt mig nu=)...det måste vara skönt och inte klämma åt någonstanns....vilket iof knappt några av mina kläder gör med tanke på att det mesta i min garderob är supersköna klänningar och tighs.

blajblaj blaj.....nehe....kanske tillbaka till verkligheten då=(


Först provade jag den här gamla....men den kändes inte ens bra att ha på sig hemma.......

Den här blev det tillslut.....egentligen för kort att bara ha till tights....men hemma går det ju bra=)

Hoppas ni har det lite roligare än vad jag har det!!!!=)

kramar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback