Vårens första....

GLASS!!!!! Det blev en lakritspuck...mums!!!!
image403

Sedan tittade vi på forsränning...det var cool...men kallt..


Först plumsade de ner i vattnet från en rutschkana och sedan skulle de ta sig ner för "stupet"


Uppsala är mysigt och fint ser fram emot våren då jag kan gå hand i hand med min älskling genom staden....
image407

Hoppas ni har en mysig söndag....det har jag...men jag gör inte alls det jag borde....det skulle pluggas en massa och tränas också....än har jag då inte gjort något av det.....men plugga msåte jag.....efter at vi vart o handlat som vi ska göra nu...

Hejs svejs!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

tjo! Svarar här också ifall du inte ser svaret i min blogg.
Svar:
Ja, jag var ute och promenixade med Lina igår och snackade med Mary i förrgår så jag har hört rykten om det. Men vad jag förstod av Maria så var det fredagen efter påsk som var aktuell men det kanske har ändrats. Hur som så åker jag nog till Köping på torsdag men på söndag kan jag nog vara tillbaks i Eskilstuna om det skulle vara så. Sen har vi snackat lite några om att det vore kul att ses hela högen i helgen också, kanske i Köping. Var håller du hus? Vi får höras! :)

Postat av: antonia

tack så mycket :$

2008-03-18 @ 08:51:23
URL: http://xpresscoco.blogg.se
Postat av: sanny

fint :)

2008-03-19 @ 22:23:21
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback