Varma minnen

Som vanligt när jag borde plugga så drömmer jag mig iväg...kom på mig själv med att sitta o titta på gamla foton och drömma mig bort...bort till sol och värme. Bjuder på några av bilderna jag tittade på:

image439
image440
image447


Så härligt det vore med lite sol och värme!!! Vill tillbaka! Önskar att jag hade tid och pengar så jag kunde ta med mig min älskling till paradiset!! Drömma går ju alltid=)
Längtar till sommaren om inte annat...så jag kanske får tilfälle att använda mina klännignar som jag köpte där borta....gillar den rosa prickiga, den bruna med småblommor och den med brunt, rosa o vitt  somjag har när vi sitter på marken vid ett bord....

Nehe om man skulle ta o ta sig tillbaka till verklgheten.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback