Min mamma!!!

Jag önskar att jag kunde vara hos min mamma idag och ge henne en stor kram och säga hur mycket hon betyder för mig! Jag har en mamma som ställer upp i vått och torrt och som är otroligt omtänksam och givmild!
Tack för att du är min mamma och för att du är du!!!!!!
Jag älskar dig mamma!!!!


Här nedan bjuder jag på lite kort på min fina mamma!!!!!!

image551

Världens gulligaste mamma och pappa!!!

image552
Mamma och hela hennes familj!

image553
Söta mamma!!!



image555

Fina mamma min! Sommaren 2006

image556

Jag och mamma påsken 2006!!!

Hoppas nu att du har en riktigt mysig mors dag...trots att du inte har några döttrar hemma!!!!!!

Glöm aldrig att jag älskar dig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade gullunge! Jag blir så glad av alla dina fina ord att tårarna rinner. Tänk att just jag fick så fina döttrar.
Älskar dig av hela mitt hjärta.

2008-05-25 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback