Tillbaka....

efter en helt underbar helg i Holland. B och jag har vart där o hälsat på hans syster som bor där och det blev en jättelyckad resa och helg. Ville verkligen inte att helgen skulle ta slut. Men nu sitter jag här o verkligheten är tillbaka...fy bubblan!
Så fort jag inte tänker på pluggandet så känns livet heeeelt underbart! Men allt pluggande och press är inte bra för min hälsa=) Blä blä blä...jag vill bara ha sommar nu!  Trots att jag har miljoner grejjer att ta tag i så gör jag allt annat än det...jag vill inte, orkar inte!!!!!
Men tillbaka till helgen....vädret har vart underbart hela tiden. ..........................Neee....jag kan inte ens koncentrera mig på detta för jag bara tänker på allt jag måste göra istället.....Snälla någon spola fram min tid en månad!!!!!!!!

Jag återkommer med mer från helgen....finns en hel del bilder...så kankse kan dela med mig av några av dem.....

Hoppas att ni har haft det underbart i helgen ni med!!!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Jaha, har du varit i Holland, där ser man. Pruttunge att du inte talar om nåt för mig!! Tur för dig att jag kommer hem ibland och kan snoka reda på saker, annars skulle vi praktiskt taget vara främlingar för varann...
Ses snart (om du hinner hem när jag är hemma förstås, HOPPAS:)

2008-05-06 @ 16:35:37
Postat av: Kajsa

Hej Linis! Va härligt att ni har haft det bra...jag ville inte heller att helgen skulle ta slut...det var såååå skönt att vara ledig...men nu är man tillbaka i den dystra verkligheten. Har du gjort obs B (etiska tendenser)? Jag känner att jag behöver ta tag i den men jag förstår mig inte på den. Jag har för mig att han skulle lägga ut ett exempel på pingpong?! Hör av dig om du har tid att ses en stund nån dag. Kramar!

2008-05-07 @ 20:46:29
Postat av: Leia

åååh...va härligt....jag har alltid velat åka till Holland....än så länge har jag dock bara varit på flygplatsen:(

kramar

Postat av: Linda

Okej vad pluggar du?

Jag flyttade till Falun för fyra år sedan för jag ville komma ifrån Rättvik där jag bott hela mitt liv. Sökte jobb och fick ett direkt. Har lite kompisar här så var mycket därför jag ville flytta tilljust Falun.

2008-05-12 @ 22:30:19
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback