Inlämningsuppgifter

När jag har inlämningsuppgifter som ska vara inne 23.59 (vilket tiden ofta brukar vara) så har jag en fantastisk tendens att sitta till ungefär 23.57 och stressa arslet av mig på slutet så det slutar med att jag inte ens hinner läsa igenom och rätta eventuella fel i språket etc.
Men på något konstigt sätt så brukar det alltid gå bra ändå.
Men så iaf till det jag känner mig stolt över nu är att klockan är  21.57 och min uppgift som skulle vara inne senast 23.59 är redan inskickad. Sååååå skönt!
Ett framsteg!
Hmm men hjälp tänk om det betyder att det inte kommer att gå lika bra som det brukar!??!?!?!?!?
Äsch jag skiter i vilket...nu är det klart och imorn är det fredag o jag längtar så till eftermiddagen!
Först blir det plugg sen mys med min Gos hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback