Klagomål

Jag har fått lite klagomål från olika håll att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden.
Och visst har det varit så...inte alls haft lust...nästan glömt bort min kära lilla blogg.
Huvet är fullt med så mycket annat (mest pluggg)hela tiden så det får inte rum med annat..
Känns knappt som jag (eller vi..sambon också) inte gör nå annat än o sitter med huvudet i böckerna..
Verkligen jättetråkigt!
Det sägs att man ska leva för stunden...ta varje dag som om det vore den sista...osv.
Men nej fy sjutton...det går inte just nu...
Vi lever för framtiden..
så hemskt det låter...
men allvarligt...hur kul är det att bara sitta o plugga hela tiden...
Klart man då måste drömma om framtiden och roliga saker som ska hända!
Just nu längtar jag till jul och nyår...
och framför allt efter lite ledighet!!!!!!!

Hoppas att ni har en mysig advent!

Det har iaf vi...trots att vi pluggar....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback