Mitt bloggande...

Oj va händer med mitt bloggande egentligen?? hihi ne inte mycket alls. Jag tappade lusten. Hösten är inte min favorit årstid direkt.. tappar lite av orken då... Oj så djupt o allvarligt det lät då..men ne jag har bara itne haft lust och ork till att blogga... Noll inspiration!
Haft ont i huvudet över en vecka nu o känner mig sååå trött...dessutom så är det faktiskt itne skoj att plugga längre...
Jag vill vara klar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu!!!!!!!!!!!!!!!
Men jo jag vet...det är inte långt kvar nu...ooo guuuuuuuuuuuuuuu så jag längtar!

Jag återkommer med gladare inlägg inom kort!!!!

kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Roligt att du skriver lite igen. Det är så trevligt att kika in här och se fina bilder på dig i fina kläder och läsa små texter :)

Postat av: Marion Eleonora

+

Jag tycker synd om dig att höra att skallebollen mår dåligt. Hoppas att den mår bättre snart!



+

Tack för den trevliga festen i helgen! :)

2008-11-06 @ 10:28:19
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback