Underbart med helg!

Min helg har varit sååå bra!
Jag har bara tagit det lugnt och umgåtts med fina människor.
I fredags kom mina fina föräldrar helt oväntat..eller itne helt men fick reda på det i torsdagskväll.
Det blev en jättemysig o trevlig eftermiddag och kväll!
Ni är de bästa föräldrarna som finns!
Och i går åkte vi helt oplanerat till Täbycentrum..hihi
lite tokigt men så mysigt o skoj!

O jaghar en sån starkt längtan efter julen...redan nu..hur ska det gå??

i fredags fick vi välja ut en adventsstjärna som vi fick av mamma o pappa...det blev en finfin svart som ska få hänga i vardagsrummet.
det inhandlades även en liten julängel som faktiskt redan står framme....skulle bara prova hur det skulle se ut på den tänkta hyllan o det blev så bra så jag vill inte ta bort henne...hon gör mig glad=)

Jag vill börja slå in julklappar...det är så mysigt...synd att jaginte har köpt några än bara=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback