Helgen

I fredags styrde vi bilen mot mina hemtrakter för att avnjuta vår sista helg på "sommarlovet" ute i naturen.....
och för att kunna fira papsen som fyllde år...

I lördags sprang jag o sambon mest omkring i gummistövlar i skogen för att leta efter de gula små svamparna som är så mumsiga.
Det blev en hel del vill jag lova!
Jag har nog aldrig trott att jag gillar skogen vidare bra...
men guu så mysigt och skönt det är att strosa omkring där.
Helt underbart skulle jag vilja säga!





Efter att ha gott omkring i gummistövlar hela förmiddagen kände jag för ett ombyte till kvällen när det var dags att skjutsa hem söta mormor.

Då inveg jag min nya klänning från Myrorna...



Söndagen var det kalas för pappa min och allsång i himlabacken...
mer bilder kommer....
nu msåte jag gör alite nytta!

Ha nu en bra dag!!!

kram!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Bra kap från Myrorna!

Verkar ha varit en mysig helg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback