Sjuk men ändå lycklig!

Är hemma  från jobbet idag med en jobbig förkylning, ett dunkande huvud och  en nacke som gör ooont..
Har varit förkyld i över en vecka nu och det blir inte bättre.
Hoppas på att några dagar hemma bidrar till en piggare och friskare Lina.
Vill INTE vara sjuk över jul!
Då vill jag njuta av ledighet och lugn och mys.

Jag brukar aldrig vara sjuk och hemma fårn jobbet..men jag tror att lilla älsklingen i magen bidrar till att mitt immunförsvar inte är på topp och därmed jag lite känsligare..
Dessutom lite försiktigare då jag absolut inte vill att lilla skatten ska må dåligt för att jag inte lyssnar på min kropp och faktiskt är hemma och tar det lugnt när det signalerar att det är just det den vill och behöver.

Så idag är jag placerad i soffan njutandes av en goding som sparkar för fullt i magen...underbart!
Äskade mirakel!
Trots ett snorfyllt huvud, en svidande hals och en ont huvud så är jag så lycklig!
Tänk att få vara med om miraklet att en liten minimänniska ligger och gror i min mage och att jag får njuta av att känna sparkarna från den!!!
overkligt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, vad häftigt det låter. Hoppas du kryat på dig ordentligt nu. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback