Skruttens första pyjamas

Alla som har erfarenhet av bebisar säger att jag inte ska köpa så mycket kläder i de allra minsta storlekarna och inte innan bebis är född.

jag förstår också att bebisarna växer fort där i början och att det itne ens är säkert om den kommer att kunna ha storlek 50. Me jag vill ju inte heller hoppa över att köpa de storlekarna och så blir det en liten plutt som kommer att drunkna i de stora storlekarna.

Dessutom känns det som en del i hela processen att vänta barn att få gå och titta på  och shoppa små söta plagg till min älskling i magen. Det är en troligt härlig känsla att komma hem med söta små plagg som är till VÅRT BARN!!

Så lite grann ligger redan i byrålådan och väntar....men jag lovar jag ska inte köpa på mig fööör mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback