Måndag

Idag måste jag sätta igång med debattartikeln som ska var aklar på fredag. Jag är jhu inte direkt känd för att börja i tid med saker. nej min melodi är mer att sitta i panik på slutet och gråta av stress... Men de tär ju inte kul alls. Men påå något konstigt sätt så behöver jag lite tidspress för att kunna prestera. Men jag är fullkommligt övertygad om att det inte skadar om jag börjar lite smått redan idag=) Så efter lunch bär det av till skolan (tillsammans med min svarta lilla älskling) för att främst läsa lite litteratur ooch börja spåna på vad jag ska skriva om. Sen är det verkligen inte långt kvar av den här kursen.
Shit sen börjar den allra allra sista kursen. Sjukt!

Hoppas att ni får en bra dag!!!!

kram!

När jag tittar på sådana här bilder kännerjag mig glad...kan känna känslan jag hade när jag tog kortet...underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback