Vuxen?

När blir  man vuxen?
Mamma säger att jag är det nu för jag har börjat dricka kaffe...
eller hon har nog inte sagt det efter att jag börjat...men innan sa honalltid" du är inte vuxen än för du dricker inte kaffe" =)
Jag är snart klar med min utbiildning..
och har alltså förhoppningsvis snart ett ett jobb och en fast inkomst.
Jag har ett tryggt och bbra förhållande
och jag längtar efter hus och barn.
Är man vuxen då?
Just ja glömde att vi har bil också=)
bara hund som fattas sen=)

Neeee guu det är ju itne detta jag  borde hålla på med...
Debattartikel är det ju som gäller...
och gu va tid det tar...vet ju inte hur jag ska göra..
men nu vet  jag iaf vad jag vill skriva om..
så jag är på god väg..
några timmar till blir det dock på skolan=(
Mitt mål är iaf att slippa sitta på fredagkväll..för då vill jag ut med tjejern och fira att kajs aoch elin har tagit examen..shit!!!

Slut pausat!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback