Rosa paket från Kajsa



Min söta Kajsa var och tittade på ceremonin i lördags och efteråt fick jag
rosa fiiiiiina paket.
Blir glad av bara fina inslagningar..fast jag inte ens vet vad de innehåller:)

Men när jag öppnade de fina paketen så blev jag faktiskt ännu gladare.
Sådana klockrena "Linasaker".
Du kan du Kajsa!!!

Vad kan detta vara för fint mån tro?????



Jo ett underbart fint tårtfat



och inte nog med det...
jag fick även:


dessa underbara bokstäver!
Jag är så lycklig!!!

Tack snälla söta Kajsa och Joel!!!!!
Det kunde inte ha blivit bättre!!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja visst är dom snygga!

kram

Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Underbart!!!!! Riktiga personlighetsstämmande-presenter (hittar inget bra ord), fint inslaget, blommigt, rosa.....kan det bli mer rätt eller???? Skulle inte tro det va:)



Hihi....dina bokstäver var ju lite bättre än mina....när jag kom hem svor jag över att jag vart så dum å inte sett att bokstäverna var tvungna att sitta på en vägg....dom var ju inte kapade i nederkant:( Om dom sitter på en vägg? Nääää....men dom står väldigt orginellt;)



Kram

Postat av: sofie

Hey baby!



Gud vad jag ÄLSKAR din rosa klänning! Hihi jag har nästan köpt en likadan till på lördag!! :D

Och ditt tårtfat - GE MIG!!!!!!! ;-P



Puss o kram!

2009-06-11 @ 21:58:27
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback