Söndag igen!

EN vecka har gått sedan sist.
En vecka som var fullspäckad.
Pendling som vanligt till v-ås..
anställningsintervju
och besök av universitets lärare
som skulle bedöma mina prestationer på vfun (praktiken)
Veckan bestod till stor del av nervositet och stress.
Men det gick så bra så bra.
Ja eller intervjun kan vi ju diskutera...
den tror jag inte gick någott vidare..
har egentlgien inte en blekaste aning.
Det jag vet var att det höll på i  1½ timme..
det var ett otroligt litet rum och tre personer som intervjuade mig.
Frågorna var inte alls vad jag hade väntat mig..
de var kluriga, djupa och JOBBIGA!
Och vad jag svarade det har jag ingen aning om.
Jag vet att jag himla gärna vill ha jsut det jobbet...
men just nu så känns det inte allt för hoppfullt tyvärr.
Senast onsdag får jag besked!
Om det blir som jag misstänker så har jag iaf lärt mig något.
Jag har lärt mig hur en intervju kan vara och jag gissar att denna
var av de jobbigare varianterna.

Besöket däremot gick helt kanon.
Jag var så lättad och lycklig när hon åkte igen.
Gullig kvinna som sa mycket snälla ord!
Helt enkelt bara snälla ord!

Veckan som kommer är den sista på vfun.
Tänk att 8 veckor redan gått.
jag fattar ingenting!
Det har gått helt galet fort.
Nu är de tju för sjutton nästan vår!
UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback