Sol, sol, sol!!!!

Åh så underbart det är när solen tittar fram!!!
Som ni vet älsakr jag solen
och nu i skrivande stund sitter jag ute och njuter av den för fullt.
Så underbart!!!

Ser fram emot en helg med strålande sol!!!
Gissar (och hoppas) att jag kommer att sitta ungefär så här både lördag och söndag.
Men med endel pauser från solen då jag ska tvätta, städa och läsa examensarbeten inför ventlileringen på torsdag.

JAG KAN VERKLIGEN INTE FATTA ATT JAG SNART ÄR UTBILDAD LÄRARE.
ATT JAG HAR PLUGGAT KLART.
ATT JAG SKA BÖRJA JOBBA PÅ RIKTIGT..
ATT JAG SKA TJÄNA PENGAR.
NEJ ALLT DETTA ÄR FÖR SVÅRT FÖR ATT FÖRSTÅ!!!!!!!

Lite till  sol sen blir det in och gör altie fint innan sambon kommer hem.

Hoppas att ni har en underbar dag!!

kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback