Halloween

Halloj!

Jag har ju lovat att jag ska bli bättre på att uppdatera..
och jag lovar fortfarande...men inte precis just nu=)

Mycket på jobbet..men det blir bara bättre och bättre och därmed roligare och roligare.
De första månaderna har varit kämpiga och inte alltid så jättteroliga...
Men som sagt nu börjar det mesta rulla på och därmed känns det så mycket bättre.

Imorgon  är det fest!
Länge sedan jag var på fest så det ska bli skoj!
Det där med att klä ut sig hör väl inte till det roligaste jag vet....men men...

Ikväll är jag själv hemma..länge sedan det också...
men älsklingen har tenta i V-ås och kommer inte förrän efter 8...
men då blir det myyys:)

Kram och trevlig halloween på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback