Dagen D!

Dagen som vi så länge har längtat efter är här!
Men vår bebis är inte här:(
Än är inte dagen slut och jag lever på hoppet:)

Har prrecis kommit hem från barnmorskan...
allt såg toppen ut och hon verkar trivas som fisken i vattnet i min mage..
(som barnmorskan för övrigt sa va söt)
haha..söt..!?!?!?!?
Hon är fortfarande fixerad och huvudet har sjunkit ännu längre ner..
det borde ju betyda att hon är på väg att vilja komma ut snart iaf??
Hjärtljuden låg på ca 155
och sf-måttet på 35.5

Jag är så redo nu!!! Snälla börja göra lite ont nu!!!!!!!!!

Känner att jag måste sysselsätta mig med något skoj idag annars kommer detta att bli världens längsta  dag...

Hoppas att ni får en bra dag!
kramar!

Kommentarer
Postat av: Janni-snart mamma <3

ooo nu är det så nära för oss båda... Här har det fortfarande inte kommit någon bebis, tydligen sååå vanligt att gå över tiden.. Eller dom anser ju inte att man gått över förrens om ca 2 veckor!



Hoppas allt är bra med er! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback