Underbart väder!

Jag är så glad över att vädret är såå underbart!
Nu kan jag sitta och njuta mina lediga härliga dagar på balkongen!
Igår kom nya numret av Mama så snart ska jag bege mig ut med tidinignen, en kopp kaffe och bara njuta av att solen värmer mina viinterbleka kinder.
Härliga vår!

Idag är det en vecka (7 dagar) kvar tills lillan beräkans att "ploppa" ut.
Jag kan inte fatta hur fort tiden gått...
känns inte alls länge sedan jag gjorde det där testet och en känsla av förvirring, chock och obeskrivlig lycka infann sig.
Samtidigt känns det som att jag har varit gravid typ för alltid:)
Hur som så är vårt lilla barn så galet efterlängtat!
Vi vill ha henne hos oss nu!


Bilder från igår kväll.
(v.38+6)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt att sitta på balkongen och sola lite! Här är det lite molnigt idag..



Ha en bra dag!

Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Fina magbilder! hoppas du har haft en mysig dag och solen har varit framme hos er också! kram på dig

2010-04-15 @ 19:32:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Vad gäller förlossningen, så hade jag en jätte bra förlossning, gjorde såklart ont och jag sa väl någon gång att det ska jag aldrig göra igen, men samma sekund om hon kom ut så försvann all smärta direkt! det är en jäkligt häftig upplevelse och man känner sig så stolt och duktig när allt e klart ;)



vi hade också tagit reda på att det var en lite flicka, kunde inte hålla oss! och namnet var vi ganska överrens om, och när hon väl kom ut så kändes hon som tur var också som en Ellen ;) ska bli spännande och se va ni väljer för namn sen!



KRAM

2010-04-15 @ 20:10:30
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: caroline- gravid vecka 32

låter som du har haft en riktig toppen dag i solen. Är tidningen mama bra? Våren är verkligen helt underbar. Har ni några namn till den lilla än? Kanske är hemligt.. vissa väljer ju att spara på det. Helt upp till var och en. Jag och mannen har varit överens från början. Det blir en Nils Eller Ella. kram

2010-04-15 @ 20:39:33
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback