v.40+2

Ingen bebis än!
Hon är envis vår lilla tös..
det märkte vi ju redan på 3d-ultraljudet..
det måste hon ha fått efter sin pappa=)

De senaste dagarnna har ändå varit himla bra..
I onsdags var söta Anna här med sin lilla mage..
mys att träffa henne..det var alldeles för länge sedan!
Sedan i torsdags fick Susanne och mysElvin hjälpa mig att fördriva tiden..
Vi tog oss en shoppingtur på Tuna park.
Och igår var jag hemma och bakade och mös sen blev den en snabbtur på stan med älsklingen..
Idag blir nog en mysdag det också.
Solen skiner, det är lördag och sambon är hemma..
Underbart!

Så här såg jag och älskade magen ut igår kväll innan vi gick och la oss..
(en natt som innebar att jag vaknade typ en gång i timmen..suck!)


Älskar din lilla bebis men jag vill att u ska komma ut nu så vi får krama och pussa på dig!!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Ja shopping är ju ett utmärkt tidsfördriv till lillan väljer att komma ut :) Ellen fick en rosa klänning med stora vita prickar från lindex ( hon har den i grönt men kunde ju såklart inte motstå när den nu fanns i rosa) livet som mamma går alldeles för fort, jag hinner inte alls med! man måste verkligen njuta varje sekund :) du har världens bästa och underbaraste tid att se framemot... och det bästa av allt är väl att den kan komma vilken dag som helst för dig!! KRAM

Postat av: Janni-snart mamma <3

Heej söta!! ja detta är ju bara såå segt.. Dessa dagar känns som hundra och man vill inget annat än att få sin lilla bebis på bröstet!



Det är bara att titta igenom bloggen, det mesta har jag lagt ut som vi har köpt :)

Kramar

2010-04-24 @ 12:48:04
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback