Myyys!

Min dotter är en riktigt mystjej!
Satt nyss i mitt knä me sin Nasse och gosade.
Det är så myysigt!

Idag gjorde jag ett "napptest" på henne.
Fram tills idag är det bara en sorts nappar som har dugit åt fröken (NUK)
Innan vi upptäckte det så hann jag köpa på mig ett lager av andra sorters nappar...men dessa ratade hon totalt.
men så idag testade jag några av de gamla napparna....och hon gillade dem!
Vilket jag tycker är bra för då kan man välja bland många mer finare och billigare nappar:)

Lillskruttan har förresten fått blöjexem...stackars röda lilla rumpan!
Men vi var på bvc igår och fick något specialpreparat som ska fungera...men än har vi tyvärr inte sett någon förbättring.
Men hon verkar inte lida av det iaf...tur det!

Nu sussar hon sött i sin vagga....hon har börjat somna mycket tidigare på kvällarna nu...
och i och med det även vaknat tidigare på mornarna....
men jag ska absolut inte klaga....
Hon är en liten ängel! Så snäll!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du vet att jag blev glad nu va?! hihi så söt hon är! Vilken busunge! Hoppas vi kan ses snart.. Sköt om er och hälsa! Kraaaam

2010-08-14 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback