Glädje!

Känner mig så lycklig och glad!
Jag kan nog inte riktigt förstå hur otroligt lyckligt lottad jag är!
Men ibland springer verkligheten ifatt och jag som nu inser att jagär så lycklig!
Först kommer ju så klart lyckan över att bära ett litet liv i magen. Den lyckan och den känslan är heeeelt overklig!
När jag känner hur vår lilla skatt rör sig där inne kan jag inte riktigt fatta att JAG får var med om detta.
att jag tillsammans med den underbaraste människan på denna jord ska få äran att bli färäldrar...det är en overklig lycka som jag knappt förstår själv.
Att bara få dela livet med honom är helt fantastiskt...att vi sen ska få dela  det tillsammans med vårt älskade barn är mer än fantastiskt!
Jag är såååå lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Underbart inlägg! =) Tack snälla rara för din fina kommentar! Jag går nu och väntar. Är fortfarande i latensfasen och barnmorskan säger att arbetet "tagit paus" , men att det snart kommer börja igen... Är så otålig! När är snart!? =/ Stor kram

Postat av: Marie

Åh, du är så värd detta!!

2010-02-18 @ 19:44:12
URL: http://mariekexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback