Underbar helg!

 

Tittuts ultraljudsklinik

 

Skrev ju för ett tag sedan att jag fick en underbar present av mina söta vänner.

fredagen den 5 feb var jag och älsklingen till sthlm för att få se vem den lilla bebisen i magen är.

Var så nervösa och förväntansfulla.

 

Två nervösa och förväntasnfulla tröttisar.

Det var en helt fantastiskt upplevelse!!!

Helt overkligt att få se lilla bebisen där inne.

Här är hon vår lilla prinsessa.

Guuu va vi  längtar efter dig lilla gumman!

jag ska bli mamma till en liten tös...OVERKLIGT!

Är så lycklig!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: jennie

satan vad coolt! =) Grattis till flickan. Vad ska hon heta ?? Det börjar närma sig nu. Jag har bilproblem men jag ska prata med andreas så kanske han kan ta med sig skötbordet när han åker hem ifrån jobbet nästa vecka. Puss på er

2010-02-28 @ 07:44:25
Postat av: Marion Eleonora

hihi, lik dig tror jag :)

2010-03-01 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback