Bebisens vagn

"Svensk dynamit för storstaden
NitroCity är en slank och tuff storstadsvagn som har blivit otroligt populär bland många föräldrar. Enkel, lätt (10,9 kg med City Korg) och praktisk i bussar och tunnelbanor. Extra smal (bara 57 cm) och mycket smidig med svängbara framhjul, som snabbt vänder vagnen på plats, tar dig lätt fram även i trånga passager eller genom smala dörrar. Trots vagnens nätta yttermått är sittdelen generös, hela 90 cm lång och 32 cm bred, samma som övriga Emmaljungavagnar. Här kan ditt barn vila skönt upp till 3-årsåldern. Sittdelen är vändbar. Komplettera med City Korg för det nyfödda barnet. NitroCity finns i 21 färger."
(från Emmaljunga.se)



Vi valde en svart sittdel.

Liggdelen (citykorgen) valde vi en somrigare och ljusare färg- grå, då vår bebis till största delen kommer att ha den i sommar.
Så här ser liggdelen ut, men som sagt den är mörkgrå istället för beige...




Åh vad jag längtar till våren då vi får köra runt vår älskling i denna fina och framförallt myket smidiga och praktiska vagn.
Den är underbar att köra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Då fick ni ett hyfsat pris iaf? Och perfekt att ni fick en åkpåse på köpet, dom är inte billiga. Hade jag också velat haft en, för i vinter 2010 lär det behövas till sittdelen, men men får väl ta och köpa en då ist :) nu handlade vi täcke/kudde och en lammfällspläd till vagnen, det blir nog bra till liggdelen, i och med att vår bebis är beräknad att komma 26/3. Det kan fortfarande vara kallt då, men förhoppningsvis inte så kallt så en åkpåse går åt. När var det BF för er del?

Jag mådde också väldigt illa i början av graviditeten, spydde och kände mig ständigt bakis/kräksjuk, hemskt! Men nu mår jag som sagt bra förutom foglossningen. Ska dock börja på vattengympa för gravida på fredag, nått jag verkligen längtar till :) Har hört att det ska vara såå skönt. Vart någon stans bor ni?

Kram Anna

Postat av: Anna

Glömde skriva vad jag jobbade med. Jobbar som undersköterska, dock "bara" vikarie så jag hoppar in när det fattas folk. Men det blir väldigt mycket jobb nu faktiskt.. ca 75% i veckan.. men självklart varierar det mycket. Det är ett tungt yrke, och jag börjar känna mer och mer att kroppen inte orkar. Så jag får se hur länge det går, men några veckor till hoppas jag :) Själv då? Kram Anna

2010-01-12 @ 19:05:48
URL: http://www.annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback