Fredag!

Underbart!
Ska inom någon minut kila ut till billen, skrapa de sketans rutorna och brumma iväg till jobbet.
SEN är det helg!
Imorn får jag besök av Marie och Helene...ska bli skoj!!

I veckan beställde vi vagn..känns så rooolligt och skönt att det är gjort...
vägen fram till valet var minddre roligt.
En enorm djungel meed alldeles för många val att göra.
SÅ tillslut efter mycket disukuterande, velande, funderande, jämföranden
har vi äntligen bestämt oss.
Vår lilla älskling ska få åka runt i en Emmaljunga Nitro City!
Visar bilder på den sen!

Nu jobbet!!

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det ska bli superkul att beställa/köpa vagn idag :) Det är inte varje dag man gör det liksom. Hur lång leveranstid var det på eran vagn? Vi ska beställa en Brio go och har läst på några sidor att det kan vara lång leveranstid (men det var nog mest när den var helt ny). Jag hoppas innerligt att vi iaf hinner få den innan bebis vill ut :)

Lägger upp bild ikväll på bloggen vilken färg det blev :)

Kram Anna

Postat av: Anna

Ja visst är den fin :). Vi beställde igår men sa att vi hämtar den inte förrän i början på Mars, men vi fick komma tidigare om vi ville. Det var 6 veckors leveranstid (ev lite kortare). Jo visst blir det dyrt med alla saker man måste köpa men vi kände att vi ville köpa allt nytt och den här vagnen som kanske inte är den billigaste, men det var den vi föll för :). Hur mycket gick era saker på? Jag är i vecka 30!

Kram Anna

2010-01-09 @ 09:41:10
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, visst är det roligt att köpa/beställa små söta bebiskläder. Jag kan nästan inte få nog, men jag kikar mest runt och har (än så länge) inte klickat hem nått från nätet.. men tror dessa bodysar blir hemklickade, hihi.

Ja Brio go var ju inte den billigaste vagnen, men det var den vi föll pladask för.. den hade allt vi villa ha och så var den riktigt snygg dessutom. Hela kalaset (sittvagn+liggvagn+bilbarnstol+regnskydd/myggnät) gick på 11.000, så inte var det billigt inte. Men vi hade dom pengarna och kände att vi verkligen ville ha just DEN vagnen :) Så det fick bli så. Vad fick ni ge för eran vagn? Har ni köpt spjälsäng/skötbord m.m?

Jag har/mår toppen under graviditeten. Har nog inte varit så lycklig som jag är nu.. okej att man har sina dagar ibland då tårarna kommer för minsta lilla, men det är ju hormonerna som spökar och det hör ju till. Annars är det bara foglossningen/ryggproblem jag har fått... och det är väldigt jobbigt. Magen mår toppen, inge förstoppning alls (peppar peppar), men mycket kramper i vaden på natten, det är ganska jobbigt. Hur mår du? Har du problem med något?

Kramar Anna

2010-01-11 @ 18:05:04
URL: http://www.annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Filippa - blivande mamma

Tack! :) Ska försöka blogga minst en gång om dagen igen! men det kommer när man kommer in idet mer tror jag! Kram på dig och Lycka till med graviditeten!

2010-01-12 @ 17:10:31
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback