100706

Hej på er i värmen!

Eller idag har vi inte alls lika fint väder som det har varit på sistone..men det är llite skönt me EN dags paus.
Jag verkligen älskar sommar och solen..så underbart!
Inte för att jag kan vara så mycket i solen...men när det är så här varmt är det ändå skönast i skuggan..
i skuggan med min underbara älskling trivs jag allra bäst=)

Idag ska vi ivgä och träffa några mammor och bebisar fårn föräldragruppen..ska bli skoj!

Här kommer en bild som inte har något med denna text att göra:) Från midsommarafton...jag och min älskade lilla familj. Älskar er så!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så mycket för det fina kortet som vi fick idag! Det ska jag sätta på ett synligt ställe. Va mysigt det måste vara att vara ledig nu när det är så fint väder (förutom idag förstås)! Jag jobbar sista veckan nu...sen blir det äntligen semester! Vi pratade ju om att ev ses v 32...under helgen där kommer Adam hit så då skulle det passa bra för mig. Hur ser det ut för dig då? Kramar!

2010-07-06 @ 13:04:37
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Så vacker bild på er!

ja skuggan får det mest bli så man kan ligga tillsammans med sin älskling :)



allt bra med er annars? kramar

Postat av: ellenojag

Så fin bild på lilla familjen!

2010-07-09 @ 01:06:50
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback