En toppendag!

Idag har vi haft en riktig mysdag!
Nelia har varit så nöjd hela dagen och har dessutom blivit bortskämd igen.
Kajsa och Joel har varit här och hälsat på och det var så mysigt att träffa dem!
Åh vad jag önskar att vi kunde träffas oftare!!!

Lite biler från dagen:


Dagen började med ett mysigt bad för lillskruttan.
Hon var så nöjd efteråt när hon mös i min famn.


Dagen fortsatte i mysets tecken..här myser hon med söta Kajsa och Joel.



Här myser lillgumman med den nya fina snutten som Kajsa gjort till henne..
Så fin!

Hon fick så fina saker...tack snälla snälla ni!!!!


fina blommor fick vi också!


Söta strumpor!


Här är Nelias Kajsakanin...så söt!

Dessutom fick hon två jättefina klänningar...(som jag  inte tagit kort på än)

Tack igen gulliga!

Hopppas vi kan träffas snart igen!!!

Kramar!



Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

o så härliga bilder, så underbart!! livet är såå fantastiskt med dom små sessorna!!



Vi ska till bvc på onsdag, ska bli spännade, ni då?? kramar

Postat av: My

hejhej :)

jag såg att du hade varit i grekland år 2008, lefkas eller något liknande.. jag och min syster planerar en resa dit nu i juni.. jag har bara lite småfrågr som du jätte gärna får svara på om du kommer ihåg dvs :) läste lite om att ni hyrt moppe och åkte en massa på, hur mycket ungefär kostade de att hyra den? sen även hur mycke bensin den drog och ungefär va en tank kostade? det var ju iofs 2år sen men så att man får lite priser på ett ungefär :)



sen även om du har några tips på ställen vi ska besöka, vi funderar på att bo i den lilla byn agios nikitas. du får jätte gärna slänga iväg ett mejl till [email protected] det vore grymt!



ha det toppen! /My

2010-06-14 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback