Min gullunge!







Bilder från i måndags när vi var på väg till BVC.
Min lillskrutta har sedan hon föddes  ökat stadigt i vikt varje vecka.
hon vägde 3565 när hon föddes och 6 veckor senare hade hon gått upp nästan 2 kilo (5465)
hon har även växt enhel del på längden från 52 till 57,3 när hon var 6 veckor.
Nu i måndags när hon var 7 veckor och 4 dagar hade hon till min stora förvåning inte alls gått upp så mycket som hon brukar.
Nu stannade vågen på 5545 gram och när hon mättes var jag nog lite förvirrad för jag har inget minne av vad sköterskan sa. Jag ska ringa och fråga för det är jhu så roligt att veta.
Blev lite orolig först...men et var helt normalt sa hon...för förra gången hade hennes kurva gått rakt uppåt, nu är den tillbaka på där den var innan hon var 6 veckor...så hon åt väl bara lite extra mycket kring den veckan.

Min lilla älskling verkar iaf må väldigt bra. Hon skrattar och är glad för det mesta.
Jag är så lycklig som har henne!

Kommentarer
Postat av: hanna,

Galet är hon redan 7 veckor!? ser ut att ha det riktigt mysigt i vagnen!! ha en fortsatt mysig kväll! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback