Inte långt kvar nu!

Nu är det mindre än en månad kvar tills min lilla dotter beräknas att komma ut till världen utanför min mage!
Imorgon är det FYRA veckor kvar till BF!!!
Det är ju typ ingenting.
Pratade med en gammal kompis idag och hennes son födde drygt tre veckor för tidigt.
Hjälp! Det kan ju vara dags när som helst nu!
Menjag har massor kvar att göra innan,
så ett litet tag till får du allt stanna kvar där inne lilla skruttan.
  • BB- väskan ska packas,
  • lägenhet ska fixas och städas ordentligt,
  • hylla/skåp ska köpa till lillan,
  • jag ska baka och laga matlådor att frysa in
  • och lillans kläder och sängkläder etc ska tvättas!
Men om två veckor så är du hjärtligt välkommen!!!
Du är så efterlängtad lilla bebis!!!!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Känns som att jag kan gå efter din lista... har ungerär samma saker kvar.. rätt så häftigt att barnet kan komma när som.. att man inte vet..



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Janni gravid i vecka 38 <3

Tack så mycket!!

Så fin blogg du har och så fin du är med magen!



Ja så spännade, har bf den 19:e april! Längtar så himla mycket nu!

Mår du bra och så?

Kram

2010-03-31 @ 11:45:58
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback