Nelia 6 månader!

I fredags blev vår lilla älskling 6 månader..ett halvt år!
Så himla galet vad fort det har gått!
Det har helt klart varit de 6 bästa månaderna i mitt liv!
jag älskar dig så mitt lilla hjärta!!!!


Goa, glada lilla unge!

Dagen började med mys i sängen, och lillfisen fick ett litet paket:



Nelia älskar paket..iaf att äta på dem:)

Sedan var det dags för mysfrukost:


Lika glad som alltid när hon sitter i sin stol och väntar på den älskade gröten!
(o nej hon brukar inte ha mössa inne....men de matschar ju så fint:) hehe)

MUMS va gott det är med gröt!
Ja det går så bra så att busa samtidigt som man äter!

Sedan blev det bad och ombyte:


Puss på dig min fina tös!

På eftermiddan kom Nelias mormor och morfar och överraskade med paket:


Bortskämda lilla fis!:)

Åh en boll, va skoj! hon fick även fina kläder!
tack snälla söta ni!

dagen till ära skulle vi lyxa till det lite med fruktpuré till fikat....
men fu sjutton, det va inte alls populärt! Hon spottade och fräste!
Ingen hit alls!
har provat flera gånger sedan dess...men nej jhon vill inte ha!


Åh va härligt det är att bli uppvaktad så här!!!!!

Hon fick bland annat en bok av oss, som hon och pappa B läste tillsammans på kvällen.
Hon verkade gilla den:)



Puss ppå dig Brummis!



Att tvätta ansiktet är verkligen jätteskoj! Hon blir helt vild!:)


Sedan var det dags för lite mys med pappa B!

Åh vilken mysig dag vi hade!

Oj herregud va bilder det blev...så kan det gå:)


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: det kostar 150:- inklusive frakten.

Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Oh vad söt :D & så randigt, älskar randigt!

2010-11-02 @ 12:07:38
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Grattis i efterskott!!

gud vilket fint sätt, med mössa och allt.. e det från Åhlens? måste spana in det nästan gång jag är istan!!

kram på er sötisar

2010-11-02 @ 18:08:12
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vilken liten goding ni har! Angående min haklapp så syr jag bara för privat behov än så länge. Tiden räcker knappt till för alla idéer i mitt huvud som det är, men om jag någongång syr en som jag får över ska jag säga till.

2010-11-02 @ 22:05:45
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Jannie

Vilka underbara bilder!Superfina!

O stort grattis till skatten i efterskott!



Håller med dig.Många ggr är det superskönt,med lugna dagar,men det får inte bli för lugnt!

Det är ju superhärligt att iaf kvinnorna finns kvar!Jag har min mormor kvar oxå,men tyvärr inte morfar....

Igår var vi barnvakt Victor o jag.Så jäkla mysigt o pröva på!Full rulle blev det minst sagt.Underbart!

Hoppas ni får en härlig onsdag.Massa kramar

2010-11-03 @ 10:36:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

grattis lite sent till sötnosen!! så härliga bilder.. tänk vad stora våra små bebisar har blivit redan, helt galet!! men så underbart!! det bästa som finns! Hoppas allt är bra med er!! kramkram

2010-11-03 @ 21:02:40
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

så härliga bilder. Måste veta var det rosa kittet kommer ifårn?? så cool hon är idet. rkam

2010-11-05 @ 15:09:57
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback