Onsdag

Onsdagen har gått i trötthetens och gnällets tecken.
Inte nog med att lillgumman är förkyld desssutom verkar det klia en massa och göra ont i munnen.
Hon sover dåligt (både på natten och dagen), pga av båda dessa faktorer, vilket resulrerar i en mycket trött mamma också.
Pust...hoppas att hon snart får må bättre lilla älsklingen min!



Hon va iaf glad några stunder idag....och hennes härliga skratt kan man leva länge på


Har man inget annat att bita i får man väl ta foten då

Ne nu ska jag sova så jag orkar med natten.



Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

De låter precis som min lilla docka har vart under kvällen... De känns som om hon kommer bli förkyld. Hoppas din lille kryar på sig!

Postat av: janni - mamma till Emilia♥

oo stackars lillan..inte roligt med tänder och förkyldning det har Emilia med.. så synd om dom :( kramkarm

2010-11-11 @ 23:04:06
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Jannie

Stackars liten!

Hoppas det är bättre nu!

Underbara bilder.Kramar

2010-11-18 @ 13:46:33
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback