28 oktober

Jag kan inte fatta att jag för ett halvår sedan låg på förlossningen med de mest fruktansvärda smärtorna.
Och att jag sedan skulle få kämpa hela natten igenom innan hon kom ut det hade jag ingen aning om då..occh tur var väl det för då had j ag nog aldrig orkat...
Men sen på morgonen den 29 april, efter nästan 5 timmar av krystande, kom hon äntligen till oss, vårt älskade lilla mirakel!
Ca 22 timmar på förlossningen, och med värkar i 2 dygn innan det.
Men HON var så värd all smärta!!! Jag skulle utan tvekan göra om det igen.
Hon är det absolut bästa som hänt mig
och jag älskar henne mer än vad ord kan förklara!!!!!!

Imorgon blir du ett halvår min lilla  dotter!!!





Kommentarer
Postat av: ellenojag

Söta rosa lilla pralinen!

gratits på halvårsdagen idag!!



o grattis till mamma också, bra jobbat!!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback