Bilder från igår

Titta Karin vad fin jag är i mössan som du gjort till mig!!!!!

 

Igår var det sång o ch rytmik.

Både jag och NElia tycker att det är jättemysigt oh skoj...men det är så tidigt på morgonen (9.30)

Känns lite hemskt att behöva väcka henne för att vi ska gå på sådant.

Men lika glad var hon för det....hon verkligen älskar det.

Min lilla glada bustjej!!

 

hahah..nu inser jag att det itne alls var igår..det är ju för sjutton redan torsdag idag..det var i tisdags..(om det nu har någon betydelse överhuvudtaget:))

Hon är så rolig nu! Man kan busa och skojja med henne och hon asgarvar.

Tittut är sååå roligt!:)

 

Det är så roligt att vara mamma dig älskade Nelia!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej på dig gounge!



Va glad jag blir att mössan passar så bra på dig Nelia. Vi saknar er. Vi vill träffa er snart

Många kramar från Karin och Karl

2010-11-01 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback