Vilken underbar dag!!!!

Tack snälla söta underbara familj för igår!
Jag blev ett år äldre igår och det "firades" med tårta, paket, ,god mat och mys med några av mina finaste!
Dagen såg ut att börja på tok för tidigt och itne alls på det sättet vi önskat, med en ledsen tjej som inte ville sova. Men allt löste sig (hon somnade om vid halv 7) och det slutade med att jag blev väckt med skönsång, räkmacka, bakelse och paket av min underbara sambo!
Han åkte sedan iväg till jobbet och lillan fortsatte att sova ett tag till. Så jag hann både duscha, fixa mig och plocka lite innan hon slog upp sina vackra blå och var då på ett mycket bättre humör:)
Sedan hade vi en lugn och mysig morgon här hemma och hann även med en långpromenad innan min a fina föräldrar och mormor kom hit.
Vi åt smörgåstårta och jag öppnade paket...och de mös så klart massor med Nelia:) Så glad att se dem alla tillsammans!





senare på eftermiddagen kom söta B hem igen och fina syster och hennes Tobias.

Då fortsatte myset och vi fixade mat och efter det blevv det tårta.


Paketöppning på golvet..så pakettokiga sötungen fick vara med och hjälpa till (läs äta snören)




Mys med mormor.


Bus med mormor!
Mormor är väldans bra tycker Nelia:)



Tack för alla  fina presenter som jag fick och tack för att ni är ni och kom och mös med oss igår!!!!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hallå, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bilder i min blogg samt en bildlänk i min meny? Var då med i helgens blogg, helt gratis, läs hur du är med här:

http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

ps. vinnaren dras kl 18.00!

2011-02-18 @ 16:15:04
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback