Busunge!

Efter att NElia ätit frukost och blivit ren och fått nya kläder så brukar hon leka en liten stund sen är  hon trött och vill sova sin förmiddagsvila.
Då brukar vi läsa böcker och sedan somnar hon oftast väldigt snabbt i min famn.
Precis så var det idag...
jag la ner hennei sin säng och hon sussade sött, så jag passade på att hoppa in i duschen.
När jag var klar (duschade snabbt som attan) tittade jag bara in i sovrummet för att försäkra mig om att hon fortfarande sov gott...
Men tji fick jag!!!
detta var vad jag såg då:






En jättelycklig liten dam...som inte alls var sugen på att sova längre:)

jahaja så var det men min lugna förmiddagsstund:)

Men nu sitter hon så snällt och leker på sin lekmatta...

Älskade busunge!

Idag blir det fika på stan med Anna och lilla Harry.

Kommentarer
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

hihi så söt hon är!! busar är dom allt!! kryper hon? det gör inte Emilia tror inte hon kommer göra det heller..hihi!! kramarr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback