Sova - inget för Nelia!

Suck!
Det är förmiddag och det borde väl betyda att man känner sig pigg och utvilad...iallfall lite grann..
Men icke!
Vet inte vad det var med fröken inatt..
visst hon brukar sova oroligt och vakna flera gånger per natt (tyvärr)
men inatt känns det som vi knappt sov alls...
men det gjorde vi väl..men som mest 2 timmar i streck.
Jag är tröttare än tröttast.
Dessutom skulle jag upp tidigt för att hinna till tandläkaren innan B skulle till jobbet.
Så timmarna som jag sov inatt går lätt att räkna på en hand:(
Älskade lilla vän när ska du sova lite längre på nätterna??????

Hoppas att hon kommer att sova gott nu när det är dags att sova förmiddag..så att jag också kan få lite sömn, för på eftermiddagen ska vi iväg på mamma/bebisträff hos Jenny och Nelly.
Då kan vi ju inte vara trötta!!!
Nelia älskar andra barn och blir så glad när hon ser dem...så då måste hon ju vara pigg så hon orkar busa en massa.

önska mig lycka till!:)


Nyfikna lilla gumman var inte alls rädd för tomten::)
Haha, ja jag vet bilden passar itne alls till texten...men vad gör det...det är en bild iaf:)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback