Busunge!

Nelia börjar verkligen bli en riktig liten busunge!
Men en go sådan så klart!:)
Men det är mycket "ajaj, nejnej, nej så får du inte göra, neeej" osv här hemma just nu.
Hon är så nyfiken och pillar och undersöker allt.
Svårt det där, jag vill ju inte hämma hennes nyfikenhet genom att säga nej hela tiden, men jag vill ju också att hon ska lära sig att det är farligt, att man kan göra illa sig eller att saker kan gå sönder när man inte är försiktig.



Jag hoppas att hon fortsätter att vara nyfiken trots mina "ajaj":)

Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Fina ni är! hoppas lillan är bättre..såå synd om dom när dom är sjuka..usch man vill bara ta allt från dom...:(

Svårt det där med NEJ hela tiden..haha men dom måste också lära sig..men Emilia skrattar mest när man säger till henne..hihi man kan ju inte va allvarlig då heller ;) kramar

Postat av: Jasmine

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 00:08:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback