Jag är så lycklig!!!!

Idag känns allt så himla underbart!!!

Tänk vad det kan vända...igår kändes det allt annat än underbart.
Nelia har varit riktigt risig i magen i 4 dagar nu.
Inte ätit något, inte druckit många droppar alls och inte kissat, men däremot har hon inte fått behålla något kvar i lilla magen. Så igårkväll var vi på akuten.
Hemskt!
Helt fruktansvärt att se sin lilla älskling må dåligt och den oron som man (iaf jag) känner går inte att förklara för någon som iinte har barn själv. Som jag sagt förut så kunde jag aldrig föreställa mig hur denna oro för ens barn skulle kännas innan jag fick barn själv.
ja det var en kort version av en längre historia...men gårdagen var riktiigt jobbig. Jag var så orolig då de på sjukvårdsrådgivningen pratade om eventuell uttorkning.
På akuten fick vi dock veta att så inte var fallet. Skönt!
Och till en  av de underbara sakerna:
Idag är min lilla glada busis så gott som tillbaka! Som jag längtat!!!!!
Så otroligt underbart att se henne krypa omkring igen och skratta och vara busig och nyfiken (fyy va många och...)
Hon har druckit välling, vätskeersättning, ätit lite rån, blåbärspuré och vitt bröd och fått behålla allt...lycka!!!



Och sen till något helt fantastikst underbart!!!
Vi har köpt hus!!!!!!!!
Ett fint litet radus som får flytta in i i början av sommaren.
Så otroligt overkligt!

Jag är så lycklig!!!
jag har enunderbar familj som jag älskar över allt annat och vi jag och min lilla familj ska flytta till ett hus!!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt att hon mår bättre!!!O grattis till huset. Vad kul!! Kram

2011-03-20 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback