Lilla älskling!


Bild tagen förra helgen hemma hos min mormor.

Min lilla älskling fick tillbaka febern i fredagskväll och har fortfarande feber.
Min stackars lilla flicka!
Men hon är tuff, klagar inte mycket alls.
Inatt hade hon 40,4 grader..usch!
Annars är hon bara lite snorig..så det är ju skönt det iaf!
Vet inte om febern beror på biverkningar av vaccinet som hon fick för drygt en vecka sedan (mässling, det kunde ta upp till 2 veckor innan biverkningarna kom) eller om det är tand som spökar i kombination med en vanlig förkylning.
jaja vad det n beror på så är det inte kul...

Håller tummarna att hon snart blir bättre!!!!

Jag håller även tummarna för att det inte är så många andra som är lika intresserade av huset som vi är. Vi vill ha det!!!!



Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

stackars lilla gumman.. Krya på henne massa nu!! stor kram från oss

Postat av: Maria

Så stor hon har blivit! Lycka till med huset nu, hoppas de andra intresserade halkar på isen eller något ;)

2011-03-15 @ 22:42:42
URL: http://mary.nu
Postat av: Maria

Så stor hon har blivit! Lycka till med huset nu, hoppas de andra intresserade halkar på isen eller något ;)

2011-03-15 @ 22:42:47
URL: http://mary.nu
Postat av: Maria

Undra om mina kommentarer inte kommer fram... Hur som helst, så stor hon har blivit! Hon är så fin! Lycka till med huset, hoppas de andra intresserade får motorstopp alternativt halkar på isen ;)

2011-03-15 @ 22:44:14
URL: http://mary.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback