Min älskling!





Usch det gör såååå ont när ens lilla älskling inte mår bra eller gör sig illa!
Igårkväll fick Nelia feber och var jättekinkig. Innan jag fick barn kunde jag aldrig ana hur jag skulle känna och reagera när mitt barn skulle bli sjuk eller göra sig illa. Trodde nog att jag skulle vara tuffare än vad jag är.
Jag vill ju att hon ska må bra och vara glad och busig som vanligt!!!
tack och llov har hon knappt någon feber alls idag (iaf inte imorse)

MEN nu på  morgonen när hon kröp runt och busade så ramlade hon med ansiktet rakt ner i golvet och slog i munnen. Det blödde och hon fick snabbt en fläskläpp. Min lilla älskling! Fick lite smått panik när  jag såg blod komma ur den lilla munnen...men lugnade mig snabbt och tänkte att hon känner ju om jag är orolig...och det blir det inte bättre av. Hon lugnade sig också rätt snabbt så det var nog ingen större fara. Men usch inte kul att se sin lilla skatt göra sig illa. Men sånt är ju livet..det lär tyvärr hända fler gånger.


Så här vill jag ju se sig min skatt! Full av bus och glädje!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback