Lycka!!!!

Kan inte riktigt få in det...men imorn får vi nycklarna till vårt nya hem!

Imorgon blir dett fina lilla radhuset vårt!!!

Livet är så underbart!

Vi har det så himla bra! En underbar dotter som verkar må så himla bra (bortsett från att hon har sjukt ont i munnen av alla tänder som kommer hela tiden (hon har 12 st)

Vi har varit på en underbar semester med världens bästa familj (min mamma, pappa, syster o hennes pojkvän).

Var lite orolig över hur det skulle gå att resa med Nelia...men det gick så himla bra..över förväntan!!

Sommaren verkar vara här och jag älskar det! Bo jobbar den här veckan sen ska vi vara hemma tillsammans hela sommaren (fram till august iaf).

Och som sagt..imorn börjar en ny resa...som husägare...ooohhh va jag har det bra!!!!!

 

Den här bilden får symbolisera hur jag känner just nu

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade lilla Nelia, jag kollar på henne varje dag!

2011-06-08 @ 00:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback