Sedan sist....

Ett tag sedan jag skrev igen...ibland blir det så...och kommer att fortsätta att vara så från och till...
Det är så jag vill ha det, skriver bara när jag verkligen känner för det. Så klart..varför skulle man annars göra det???

Endel har hänt sedan sist..
Vi har bland annat varit och firat påsk på Lilla Kalvö. Vädret var helt underbart!

Så här glad kan man vara på sin första påsk.

Supersöta klänningen fick hon av sin fasters kompis. Duktiga Pernilla  har sytt den till Nelia. Så gulligt av dig..tack snälla snälla du!

 

Mina finisar sitter och tittar ut över havet.

 

Sen har ju våran lilla älskling fyllt 1 år!

Vilken underbar dag det var!

Jag kan dock inte för mitt liv begripa hur det redan kan ha gått ett år sedan hon kom till oss!!

Det snabbaste året någonsin! OCH även det absolut bästa, underbaraste och mest fantastiska året i mitt liv!!!!

Det får blir ett eget inlägg om hennes födelsedag sen när alla kalas är avklarade.

Två har vi redan haft, men på lördag är det dags igen:)

 

Hoppas att allt är fint med er!!

 

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback