Dagdrömmar!

Underbara sol!!
Här är det fortfarandde väldigt kallt..men det är ändå så härligt att solen lyser och himlen är blå!
Det finns hopp om att våren kommer även i år!

jag är hemma från jobbet idag också.
Slut i kroppen.. blir trött av minsta lilla ansträngning.
Ingen feber längre, men tror att kroppen behöver mer vila.
Men jag ska inte klaga..mår bättre idag.
Lillan lämnade jag på förskolan vid 9 och hämtar efter lunch.
Så kommer B hem lite tidigare från jobb.

Vad gör man när man har flera timmar hemma alldeles ensam...det är inget som jag är van med.
Jo jag ligger i soffan, dricker kaffe, äter glass och surfar runt och drömmer mig bort.
Idag går dagdrömmarna åt till att planera hur jag vill vårpiffa i vardagsrummet.
Eller piffa och piffa...jag vill göra om mycket.
Måla alla väggar utom en i vitt.
den fjärde väggen vill jag sätta liggande träplankor på i vitt så klart=)
och sen få in lite färg (rosa) genom filtar, ,duk och överkast till soffan.
har länge velat ha ett från greengate, men känns för dyrt..så blev så lycklig när jag hittade detta fina på RUSTA för många hundralappar mindre.

till detta vill jag matscha med:



och just ja glömde ju det vitkigaste...
jag vvill ha ny soffa!!
En vit!
Inte en svart som vi har nu!
Oh så fint det skulle bli.
Nu måste jag bara övertyga min andra hälft om hur fantastiskt fint det kommer att bli=)


Oh jag vill nu!=)

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul med lite uppdatering! Jag går in här med jämna mellanrum för att se om det händer nåt nytt i ditt liv. Det är det där man har att vänta sig nu framöver, både då det gäller sjukdomar och förskola... :-S Hoppas ni håller er friska nu när våren kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback